Klacht indienen

Heeft u een klacht

Bent u het niet met ons eens? Of heeft u een andere klacht? Dan kunt u ons een e-mail sturen. Wij nemen dan contact met u op. Als wij niet samen tot een oplossing kunnen komen, kunt u altijd nog contact opnemen met het KIFID.

Wij behandelen uw klacht vlot en serieus

Elke klacht nemen wij serieus. Wij doen iedere dag ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. Wij zien een klacht als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Wij kunnen aan de hand van uw opmerkingen onze dienstverlening verbeteren.

Het is van belang dat u uw klacht zo volledig mogelijk omschrijft. Wat is exact uw klacht, en welke oplossing stelt u voor? Vergeet niet uw naam, adres, woonplaats en eventueel referentie- en/of polisnummer te vermelden.

KIFID

Als u niet tot overeenstemming kunt komen met ons, kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (KIFID), postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon 070-333 8 999 en email consumenten@kifid.nl. De Ombudsman Financiele Dienstverlening maakt deel uit van het KIFID. Meer informatie kunt u op de website van het KIFID lezen.